Sunday 18 December 2011

b e r f b





  • as'salam .
  • fb .? HAHA . so , aku na storyy pasal kawan fb aku . HEHE .



org pnggill dyee itek .
aku tida tau sebab ape , sebab ta satu skola .
haha. ta sangke boley rapat sekarang .
dulu kami ibarat . ''kucing DAN anjing''
yang sebelah tu zana .
cantek kan ? baek tau . lembott pulak tuu .
masyi DAN zu .
mereka kawan fb saya .
zu . org pnggil dye gemok ?
kite tengok . comelcomel je .
HAHA. sweet kan mereka berkawan .
semoge kekal pesahabatan mereka (!)
yang depan pakai baju biruu tuu .
daya name dye .
awesome . baek , dye na ajaa kite mencantek an blog kite .
baek kan dye , pdhal kiteorg ta pena jumpe pown .
oke . name pon kawan fb (!)
belakang daya . poya name dye (!)
cantek . jeless tau . ri tuu dye pegi melaka . ta ajak kita .
HAHA . btw . dye seorang yang manja .

mereka berdua ?
cantek ? tuu da tao da .
d'owg ni kelaka tau . HAHA .
sporting . pndyy .
yang penting . mereka single
hehe (!)
dye cantek .
dye baek
dye faham aku .
sayang gila vavi kat dye(!)
kalau de prob dengan pakwe . HAHA . mestyy share dekat die .

peminat ombak rindu . HAHA .
dyee coba merampas aaron aziz dryy saya .(!)
HOHO . sayang budak ni .
hanya mampu cakap
[sayang sampay maty]


18.12.2011 .
oke . genap 11 bulan (!)
HAHA . ta sangkee .
da lha selalu gado (!)
hanya mampu cakap .
''sayang gile dekat kau''
''jangan tinggal kan aku'
oke . DAN terime kasih selalu beralah dengan aku (!!)
sayang kau(!)




No comments:

Post a Comment